Brandos.se

Nu är det mesta fixat..

Åh! Snart är det i morgon, och snart sitter jag i bilen och på väg till skolan i min studentklänning, mössa och skor osv. så himla härligt!!

I dag har vi fixat lite saker som går att fixa såhär dagen innan.. Tårtan har vi gjort, köpt kött har vi också gjort, gått över med bord och stolar till mormor har vi också gjort.. Plus lite andra saker har vi också gjort,, Nu börjar det kännas som det är på allvar, fast ändå inte på något sätt.. Får se, känns nog lite verkligare i morgon då det blir champagne frukost.

Elise har ju varit här idag en sväng, och hon tog med sin underbara hund Diva, åh gud vad fin och söt hon är! Elise kommer även i morgon till min skola på utspringet, känns super härligt att ha henne där ska ni veta! Min kille kommer ju inte iaf till skolan, för han ska jobba, men det spelar ingen roll, har ju Elise och hela min familj där plus mormor och morfar iaf.

//Linna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0