Brandos.se

Har ni stress-solat nån gång?

Här i början av veckan var jag ganska vit, hade ingen färg alls.. Eller inte så mycket färg så man vill skryta om det.. Men i måndags var det fint väder, så jag log ute och sola hela dagen.. I tisdags var jag i skolan, så blev inte mycket solning då, fast det var fint väder ute.. Så i onsdags sola jag solarium och även en stund på torsdagen också.. Plus solarie bränna, smeta jag på massa brun utan sol..

...Och såhär blev resultatet på min student i Fredags

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

ser la lagom ut?



Själv är jag bara lite beige typ, men inte manetfärgad längre åtminstone : )

2009-05-31 @ 23:03:18
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Fattybom

Jo, stresssolat har man ju gjort ett par gånger, inför nyår, student, bal etc. Inte bra, men det är ju inte ofta.. så det får går :] men brun uta sol tycker jag är bäst. Skonsamt och bra! :]

2009-06-01 @ 00:37:37
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0