Brandos.se

Bilder; Bl.a. valborg

Eftersom min älskling lagt upp lite kort på facebook från valborg osv. tänkte jag lägga upp några här o även från andra tillfällen.. Eftersom ni kanske inte har mig på facebook.. Alltid kul med kort eller hur??

BILDER FRÅN VALBORG




Min älskling & tobbe




Viktor, jag & älsklingen Jeppson


Min älskling <3


Svin kallt ute, men det funka ett tag!

ANDRA TILLFÄLLEN

Älskling o jag ute på nattklubb

Nee nu ska jag sticka iväg hem till min älsklings Jeppe, för det blir lite partajj ikväll!

Syns imorrn..


Kommentarer
Postat av: carro

jag tror nog ändå att det med solarium är en vettig grej med åldersgräns. Hoppas du haft en bra kväll ?

2009-05-09 @ 21:59:48
URL: http://pixistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0