Brandos.se

Betyg 3:an

I höstas fick jag ju 3 MVG och 2 VG, jag var ju grymt stolt men sen blev jag skoltrött osv. så den här terminen fick jag inte lika bra betyg, men nöjd är man allt för jag är inte nöjd så länge jag får IG, och sen om man får mer än G i något ämne blir man bara glad.

Den här terminen har jag läst Matte, Psykologi, Marknadsföring och Internationell ekonomi och det verkar grönt i alla dessa ämnen så inge IG här inte iaf. ! Men sen är det bra att få G iaf. om man är skoltrött för då ger man iaf. lite men kanske inte fullt ut, kommer nog vara arg på det här resten av livet, men äsch gjorde mitt bästa trots min skoltrötthet.


Kommentarer
Postat av: Linda

G är jättebra! så länge man inte får ig kan man vara nöjd! jag var oxå skoltrött fick tyvärr ig i matte d men men haha, sånt som händer :)

2009-05-27 @ 18:12:08
URL: http://lindajillcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0