Brandos.se

090531 - Student, sol & mys

Nu har jag inte skrivit på ett tag men det har varit fullt upp hela helgen kan man säga..

Fredagen började med att gå upp tidigt tidigt, och duscha, fixa sig, eller förbereda sig helt enkelt inför studenten. Var i skolan vid 10 tiden och sprang ut vid 14.. Där ute stod min kompis Elise, min syster, mamma, min styvpappa, mormor och morfar.. Riktigt trevligt! Sen var det flak, sedan hem till släkt och vänner.. Sedan utgång..

Lördagen vakna upp hemma hos min kille, åt frukost ute i solen, riktigt mysigt. Sedan begav vi oss till några klippor utanför Bålsta med några vänner, de andra bada, lite tidigt tyckte jag, badkruka som jag är.. Sedan drog jag hem och myste hemma hela kvällen..

I dag söndag har jag varit och köpte 2st fotlänkar och även ett armband.. Armbandet var ganska dyrt drygt 1.200 kr men fint var det!! Sedan blev det fika hos mormor och morfar och massa solning.. Hoppas jag inte bränt mig nu bara!

Kort från studenten kommer upp lite då och då, har inte fått alla ännu, och min kamera är just nu på vift.. Så vi får se hur det här går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0