Brandos.se

090527 - Onsdag

God morgon!

K
änns lite konstigt nu bara för om en vecka har jag gått ut skolan, tänk gymnasiet, gått ut gymnasiet, gammal man börjar känna sig.. Men det blir nog jätte bra.

I går var jag ju i skolan iaf. och gjorde matte prov och fick reda på vad jag fick i betyg i psykologi A, nja var väll inte nöjd fick bara G i det, men jag har haft så mycket annat att göra och försökt fått bra betyg i de ämnena så man kan ju inte få bra betyg i allt.. Känns bättre iaf. än att få IG, så på det sättet var jag nöjd.

Slinga ju mitt hår i går, och jah, det blev inte så värst bra faktiskt, så jag tänkte faktiskt ta och förstöra mitt hår och köra en helblondering en enda gång nu innan sommaren kommer på riktigt.. För då är man ju ute och då bleks håret genom det, men eftersom jag tar studenten på fredag vill man se bra ut i håret, och inte randig av blonda o mörkare nyanser..

Så ska kila iväg nu ner till centrum och köpa mig en blondering, får se bara vilken blondering det blir.. Måste iaf. ner för tänkte kanske ta och sola lite solarium, vill ju vara brun till Fredag!!

//Linna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0