Brandos.se

090509 - Bild från min 20-årsdag

I går var jag hos Ludde tillsammans med bl.a. Markus, Rickard o Elise. Men Elise drog.. Vi var nere o fira en tjej som heter Moa som fyllde år på en krog.. Riktigt mysigt faktiskt, eller iaf. lite halft sådär.. Jag kom hem runt 6 i morse, lite små jobbigt trött var man allt.. Men sen var min kära mor också vaken när jag kom hem, så snacka lite med henne innan jag la mig..

I dag får vi se vad som händer, kanske ska träffa min pojkvän Jeppe iaf. men det får vi se helt enkelt.. För min syrra har kommit hem till mig (Hon bor i studentkorridor i Uppsala) Så vill nog umgås med henne lite idag troligtvis iaf.

Jag och min älskling Jeppe på min 20-årsdag


Kommentarer
Postat av: Maj

Grattis ! :D Hur känns det xD

2009-05-09 @ 18:05:49
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0