Brandos.se

080520 - Onsdag & långledigt

Nu är det onsdag och äntligen långhelg, ledig tills måndag nu känns super härligt!!

I dag har jag faktiskt köpt nya skor, vita, jättefina, som jag ska ha på min student åtminstonde.. Men sen kan man ha de i sommar också.. De är ganska höga, så får nog använda de lite innna hemma eller något så man inte får skavsår på sin stora dag nästa fredag..

I dag känns det som om man vill festa lite, och det är ju främst att det är 9 dagar kvar till man tar studenten, SUPER!! Så har lite späckat schema nu den här veckan, nästa och även veckan efter det o bla bla shit sommarn kommer nog gå snabbt trots allt! Fast det brukar den alltid göra iuf.

Tänkte skriva lite här i bloggen om utvalda ämnen så får se vad jag hittar på för ämnen.. Nån idé?

Kommentarer
Postat av: Maria

Skriv lite om det där projektet du hade i skolan =)

Kram Maria

2009-05-20 @ 17:20:22
Postat av: emilia

snygg design!?

önskade jag också tog studenten iår, har två år till att ta mig fram innan det sker! :P

2009-05-20 @ 18:37:59
URL: http://ememz.blogg.se/
Postat av: Em

Söt blogg!

2009-05-22 @ 09:19:31
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0