Brandos.se

Jag är smart ibland!!

Skrev en sak till en person som har det jätte jobbigt med sitt ex och fick svaret tillbaks av en annan person;


"Jamen, precis. Det är som Linnea säger att det känns bra att tänka "visst, vill du inte ha min kärlek, är inte du mogen för den, då tar jag tillbaka den, så får du klara dig utan den".
Det är som om man har återtagit sin kraft, sin värdighet."



Hoppas bara att jag inte var för hård nu mot dig, men det är faktiskt sant, varför va kompis med sin ex partner om den personen inte vill något mer? Då känns det som om man bara vill va dens vän i hopp om att bli något längre fram i framtiden, vilket oftast inte går för det blir bara komplicerat vänskap...

Eller har jag fel?


Kommentarer
Postat av: Linda

Det verkar som din chock oxå lagt sig lite, man blir ju chockad när man blir singel så plötsligt liskom :(



jag vill bara vrida tillbaka tiden, tänker på honom hela tiden, men idag har jag inte gråtit alls :) ett framsteg iaf, hoppas att du mår bättre för att må så här pga en person man älskar är inte kul...det är hemskt...men men vad ska man göra liksom :(

2009-03-17 @ 18:09:53
URL: http://lindapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0