Brandos.se

090309

Måndag är här, och vem tycker om måndagarna igentligen tro? Neh, nu ska vi va positiva!! "Yeah! Måndag är äntligen här".

Idag försov jag mig faktiskt, suck, så idag blev det ingen skola, som tur är har jag typ bara en lektion som vi inte hade förra veckan så får plugga på lite på det hemma kan jag tro för att vara klar till redovisningen vi har innan vi slutar kursen..

Imorgon kommer min älskling hem faktiskt, gud! 2 veckor har faktiskt gått snabbt..

AKON funkar alltid tycker jag, han har en bra röst o har kalas bra låtar, så därför har jag lagt in 2 st. låtar jag lyssnar extra mycket på just nu, lite gamla kanske? jag vet inte, men de är bra iaf, så varför inte?

Akon - Beautiful
 
Akon - I´m so paid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0