Brandos.se

090305 - Vad ska man välja?!

Idag har jag super ont i huvudet oså därför har jag inte skrivit så mycket... För jag har inte suttit vid datorn så mycket idag.. Så tänkte bara skriva lite snabbt.. Svarar på kommentarer när jag mår lite bättre antingen ikväll, eller imorrn.

Men iaf. igår kom Elise hit med hennes hund DIVA, super trevligt men det blev inte så länge hon var här för hon kom så sent.. Men iaf. pratades vid lite med min kille Jeppe igår, så mysigt och snart är han hemma igen!

Idag fick jag en katalog med posten från STOCKHOLMS UNIVERSITET, så jag spana in den lite och läste om lite olika program, gud så många det finns! Helt otroligt nästan.. Så hur ska man kunna välja vad man ska söka och såklart vad vill man pyssla med i framtiden? Måste bestämma mig snart för sista dagen att söka är 15 April..

Här är alla kataloger jag ska läsa igenom..
Från norr till söder om man säger så.. Vart ska man plugga liksom?
Luleå, Lund, Göteborg, Uppsala eller Stockholm??



Kommentarer
Postat av: Angelicaa

svar: ja, det va det! Sen bestämdes det är när vi valde inriktning skulle vi byta klass och från den bästa klassen någonsin hamna jag hos den sämsta efter det blev det tråkigt, fast mina betyg har blivit bättre iaf xD



2009-03-05 @ 18:40:14
URL: http://killerduck.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

jo men delfinen visade ju sig vara albino så de va inte så farligt som de först befarade.





allt väl?

2009-03-06 @ 10:09:22
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0