Brandos.se

God kväll

Jag har inte hunnit någonting alls i dag känns det som.. Gick hem från min pojkvän, gick då förbi centrum och köpte lite saker osen direkt hem.. Och då skickade Elise sms och fråga om vi inte kunde ses i stan, såklart åkte jag in till stan i några timmar och va med henne där.. Sen när jag kom hem, åt jag middag med mamma och sen kom elnissen hit och fixa och vi snacka en stund med honom.. Sen var klockan 19- då blev det lite tv.. Sen vet jag inte riktigt vart tiden tog vägen? Har bara duschat och fixat lite skolpapper, hm? I flera timmar? Kan inte direkt stämma..

Men iaf. för att komma till saken så skulle jag förbereda för morgondagen, för i morgon beges det av på kryssning tillsammans med älskling hans familj minus hans pappa, osen lite vänner osv. kommer nog bli riktigt roligt! Fast det är ju alltid kryssningar dvs.

Ska snart hoppa i säng tror jag, för det är ju faktiskt en dag i morgon också.. Och det är inte vilken dag som helst! Det är den 5 juni! Då har jag och världens underbaraste kille Jesper varit tillsammans i 6 månader.. Yes! 6 månader har det gått redan.. Jag själv, trodde aldrig vi skulle va tillsammans så länge, men han så klok som han nu är (?) säger att han trodde hela tiden vi skulle va tillsammans såhär längre om inte längre, hur nu det är möjligt kan man undra.. Ne ska inte hålla på sådär nu..

Sov så gott!!
//Linna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0