Brandos.se

090605

Känns så himla skönt att det är Fredag idag, inte för att jag märker av så mycket att det är helg för jag har ju endå varit ledig hela veckan (Bortsett från i tisdags då jag åkte till skolan för redovisning osv.) Fast iuf. på ett sätt märker man skillnad iaf. eftersom alla som jobbar är lediga, vilket blir ännu roligare..

Har precis kletat in mig med lite brun utan sol till, för i dag ska det bli kryssning, och då vill man vara lite brun, eller hur?

Del 2 från min student kommer snart upp..

//Linna

Kommentarer
Postat av: I Love Travel

Ooo spännande spännande! Man blir så glad när man ser alla studenter!

Postat av: jossan

hej hej! läste en gammal tråd på stylesearch om att du varit tvungen att ta ut din piercing, men att du skulle tillbaka "imorgon" och ta ett nytt...nu undrar jag, funkade det andra gången ? =) eller har den stötts ut igen?



jag behöver hopp, är leeedseeeeen !!

2009-07-02 @ 01:16:47
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0