Brandos.se

090603 - Onsdag & tråkväder

Frågan lyder "Vart tog solen vägen förtjuttongubbar?", brännan man hunnit fått kommer ju bleknas av när solen väl är tillbaks.. Måste kanske göras något åt det här snart?

Men iaf. älskling kom i måndags kväll och sov här, och även i går och sov här, så mysigt att sova med honom! Det har blivit en vana, eftersom vi sover nästan alltid tillsammans..

Men igår var jag även i skolan och hade projektarbete-muntliga-redovisningen, var faktiskt lite nervös men inte så värst eftersom jag hade en aning om vad jag snacka om.. Hade ju projektarbete om ungdomsbrottslighet, och det var ett väldigt intressant ämne.. Stod och prata i säkert 40 minuter, och jag hoppas det inte var tråkigt o lyssna på nu, de som lyssna dvs.

I dag har jag planer att träffa en kompis men vi får se, ska snacka med henne snart om det.. För jag tror jag måste dra in till stan iaf. och kanske kika efter nån fin klänning eller så.. Man vill ju ha lite nytt också! Kanske till kryssningen på Fredag? Eller nej, har en kjol jag ska ha då tänkte jag.. Men alltid kul med nya kläder..

Bilder kommer upp snart från min student..

//Linna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0