Brandos.se

090601 - 1:a juni idag & underbart väder!

Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag ska ut till solen igen..

Känns lite konstigt såhär första vardagen efter studenten, ingen skola att gå till.. Eller jo jag ska dit imorgon eller på onsdag och göra en muntlig redovisning som jag inte gjort, och sen lämna in bärbara datorn och lite böcker.. Sen slipper jag åka till skolan för resten av mitt liv! Iaf. gymnasiet.. Men sen vet man ju inte om jag börjar plugga på högskola, så då måste jag bege mig till skolbänken igen.

Men underbart väder ute nu idag också, super varmt och härligt.

På fredag drar jag, älskling och några till på kryssning, hoppas vädret håller i sig..

//Linna


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte

skit snygg blogg :D

2009-06-02 @ 12:17:02
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0