Brandos.se

Vill ha vår & vårkänslor!

Just nu känns det som om man bara går och väntar på att våren och solen ska komma, känns som det har varit grått & tråkigt alltförlänge nu.. Men såklart har jag min solstråle Jeppe just nu, som lyser upp mina dagar, men vill ändå ha den riktiga solen och all dess vitaminer o dyl. man får med den..

Med våren är det mycke lättare att ha de "underbara" skorna pumpsen, i bland hatar man de, i bland älskar man de, man vet aldrig hur mycket man ska svära under en utekväll tack vare skoproblemet.. Som man tycks ha fått varje gång man haft de, men aldrig lärt sig riktigt..

Men det är inte bara skorna som kommer med våren och vårkänslorna det är så mycket mer! Av med vinterjackan, och på med den ny inköpta vår-jackan, på med solglasögon och massa andra nice-ig-heter!

Helt enkelt VILL HA VÅR NU, NU, NU!!!



Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill också ha VÅR!!!!Verkar som vi får vänta lite till , tydligen ska det vara vinter igen!Jag är så trött på snö och kyla nu , vill ha värme och en massa sol sol!

Snygga pumps du hittat =)

2009-02-09 @ 22:26:59
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja, visst längtar man till våren...

2009-02-09 @ 22:42:29
URL: http://victoriadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0