Brandos.se

Dags att hoppa i säng

Nu start tänkte jag hoppa i säng faktiskt, kanske inte sova riktigt än men iaf. lägga mig ner och ta det lugnt.. Har faktiskt sovmorgon i morgon, men jag ska nog upp i tid iaf. och dricka min kopp kaffe som jag behöver på morgonkvisten.. Eller i varje fall hinna med 2 koppar innan skoldags.

Morgondagens lektioner i skolan är bl.a. basgruppsmöte och psykologi, även ska jag komma ihåg att hämta ut pengar till studentskive depositionen som ska in här om nån dag.. Juste ska komma ihåg att avboka tandläkar tiden den här veckan också, så jag inte får påminnelse! Sen också skicka in friskvårdsavtalet så det blir klart, så jag slipper betala när jag ska till tandläkaren..

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0