Brandos.se

Bilder; Från december del.1

Tänkte bara skriva lite kort vad som hänt sedan December... Eftersom jag hört att DEVOTE lever sitt eget lilla liv för vissa.

I början av december blev jag iaf. tillsammans med en underbar kille som heter Jesper, är fortfarande tillsammans med honom idag. Kommer kanske inte att skriva alltför mycket om honom, men han kommer klart att nämnas iaf.

JAG & JEPPE PÅ NYÅR
 

Sedan var det dags för Lucia vilket jag spenderade med fest och utgång. Nån vecka efter åkte Jeppe till Luleå och var där.. Självklart saknade jag honom, men tiden gick snabbt trots allt umgicks en hel del med min tjejkompis Elise vilket alltid är trevligt.

Julen kom med storm och som vanligt firades den tillsammans med mammas släkt ute i Haninge, super trevligt.

VÅRAN JULGRAN PÅ JULAFTON


I mellandagarna var jag tillsammans med syrran och bowla med proffset Morfar. Gick väll sisodär fick ingen strike, men första gången jag spela på riktigt, så vad kan man begära?


Sedan kom nyår 08-09, det var väldigt trevligt med nyår som det alltid är fast jag blev nog lite väl glad i mössan eller hur man ska uttrycka det och som vanligt gick de som det gick..

Men man överlevde iaf, och nyår är alltid nyår, trots allt som händer. Nedanför finna några bilder, annars finns det fler HÄR.

LITE KORT FRÅN NYÅR




Sedan efter nyår när man var ledig var jag mycket tillsammans med min pojkvän Jeppe, super trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0