Brandos.se

090425 - Lördag!!

God morgon! Eller "god morgon" kanske inte är rätt o säga, för jag halv sover nog fortfarande..

Som sagt gårkvällen, vad ska man säga? Var faktiskt riktigt trevligt.. Satt ute o käka taco tillsammans med familjen o pojkvännen, riktigt mysigt.. Och sen börja de ramla in lite vänner, först kom José och Frida, trevligt..
Var faktiskt ganska många här hos mig, naturligtvis var mamsen o min styvpappa hemma, men det är skönt faktiskt, för jag hade ju noll koll på mig om mindre på allt annat folk som var i mitt hus..

Syns Elise att du inte kom =( Skulle varit så trevligt o träffa dig, men vi får ta o fira min dag på tu man hand, hoppas du läser det här =)

De som inte kom o fira min födelsedag, ska veta att det inte gör något, för man har ju annat o göra som sagt.. Men de som var hos mig igår iaf. var; Mamma, min styvpappa, syrran, min pojkvän Jeppe, José, Frida, Niklas, hans mamma o kille, Alvik, Sascha, Krey, Johan, Angelica, Dick, Carro, Jonken, Ludde, Niklas, Alexandra, Sandra o Alle.. Typ de, vet inte om jag missat nån nu, men det är skit samma! Stort tack för att ni ville komma iaf. =)

Blev inte så många kort igår. Men igår köpte jag även lite saker, visar sen nån gång.. Nu ska jag förbereda för att släkten ska komma på grillfest =)

//LiNNA

Kommentarer
Postat av: J

Ha en fortsatt bra helg :)

2009-04-25 @ 16:31:53
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jaa precis!

Vad kul, hur var det på bolaget då? Fick du visa leg? ;)

Begravningen var hur fin som helst, dem började med att spela Gabriellas sång..

På kvällen var jag bjuden på maskerad, utklädd till prinsessa, sedan festade jag vidare på Stureplan :)

I morgon är det party igen, då fyller min bror år, haha himla massa fester!



Hoppas din dag var underbar!

2009-04-26 @ 11:35:05
URL: http://angelicanelin.blogg.se/
Postat av: malin

fin blogg! :)

2009-04-26 @ 11:46:36
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0