Brandos.se

090423 + Bilder från utgångar

I dag är det torsdag och endast 1 dag kvar tills jag blir 20 år.. Alltså idag är det sista dagen för mig som tonåring, SHIT! Imorgon när jag vaknar är jag "bolaget-åldern", så jäkla underbart så det går inte!!

När man tänker på att man snart är 20 år, tänker jag på när jag blev 18 år, då jag fick köpa mitt eget snus i affären lagligt, och sen det bästa gå ut på krogen. Varit på krogen ett antal gånger sedan min 18 årsdag, och det har varit både roliga, tråkiga osv. utgångar mellan åren..

Min första "riktiga" utgång var på valborg år -2007 då min kusin hade studentskiva på STUREPLAN, var riktigt nice, fast min kusin blev utslängd.. Vilken var ganska skoj, eller snarare otippat..

Bilder från olika utgångar sen jag blev 18 år;


Jag


Emma Jag & Sandra


Emma & Jag


En massa fast jag längst till höger iaf.


Frida S & Jag


Emma, Adde & Jag


Jag & José


Jag & Frida S


Jag, Jensa & Frida S

//LiNNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder =)

2009-04-23 @ 16:51:42
Postat av: Terese

Fina bilder,

ser ut som om ni hade de de kul :)

2009-04-23 @ 19:39:40
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0