Brandos.se

090420 - Måndag

God morgon! Nu är måndag här igen, och ny vecka. Veckorna som följer nu händer det lite saker på..
På fredag fyller jag 20 år, då är det lite firning av det, osen på lördag kommer släkten o ska fira mig.. Veckan efter är det ledighet o valborg såklart.. Så de närmsta veckorna kommer nog gå snabbt.. Och sen är det maj redan, och endast 3-4 veckor kvar tills studenten!

I Lördags var jag först hemma hos en kompis, sen åkte vi till José och till hans inflyttningsfest, lite skoj o se hur han har det.. Fint var det om inte annat! Var fortfarande lite förskyld, och är det nu med också, men känner mig inte lika hängig iaf. så det är bra!

Idag blir det skola, ska strax duscha osen bege mig till skolan för att plugga matte och hälsa..

4 dagar kvar som tonåring nu!

//LiNNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0