Brandos.se

090414 - Tisdag

Kom nästan precis till skolan efter en hektisk dag..

Vaknade av att min älskling kramade mig, alltid lika mysigt! Fick låna ett par skor av Jeppe när jag skulle gå hem, för hade fått världens skavsår av mina egna.. Men konstigt nog fick jag skavsår av de skorna också, typiskt..

Väl hemma, åt jag, duscha osv. och sedan precis när jag skulle gå, hittade jag inte mitt SL-kort, letade säkert i 2 timmar, ringde syrran o mamma, ingen visste vart den log, men till slut hitta jag den i en påse, typiskt.

Ska fortsätta plugga nu.. Svarar på kommentarerna som jag fått lite senare..

//LiNNA

Kommentarer
Postat av: I Love Travel

Resa till Turkiet tycker jag absolut att du ska göra!

(ursäkta att svaret kommer efter 10 år, men har haft lite problem med internet). Hoppas du får en trevlig helg!

2009-04-16 @ 23:51:05
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0