Brandos.se

090410 - Långfredag & 2 veckor kvar!

Nu är påsken i full fart, och igår kom några påsk-kärringar hem till mig o ringde på. Känns som det var fler förut som gick runt utklädda till påskkärringar, men det kanske bara är här hos mig det är så.

Igår var jag o syrran ute på en liten promenad, så vi gick hem till min pojkvän o va där ett tag, osedan hem igen o käka lite chips o dip Kalasgott!

Idag Långfredag har jag o syrran åter varit ute på promenad, fast idag ca. 2 timmar. Men det var ju fint väder såklart man passar på. Var även förbi min kille för att betala resten av studentskivan, så nu är det betalt o nästan klart iaf. bara att sälja de sista biljetterna nu, så kommer allt nog bli bra på Tisdag då min studentskiva äger rum!

Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag fyller 20 år! Känns lite konstigt att redan vara 20 bast, och inte snart en tonåring.. Min mamma sa förut till mig "Linnea, eftersom du snart inte är en tonåring, kommer ditt rum alltid vara städat då?" Naw, så gullig hon är..

//LiNNA

Kommentarer
Postat av: Eliiiiiiiin :D

Men.. Påskkärringarna ska ju inte komma förens

på påskafton? :)

www.elinarnehed.blogspot.com

2009-04-10 @ 16:18:47
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: e

Hej, ta gärna en titt på min blogg & rösta på din favorit bild i min tävling, tävlingen handlar om glädje och lycka!

Kram, Elina

2009-04-10 @ 16:35:59
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Gynning

Glad Påsk vännen

2009-04-11 @ 12:37:06
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0