Brandos.se

Vilken genre ska man ha i sin blogg?

Jag läste precis "Blondinbellas" blogg, och där skrev hon om genre i bloggar man kan ha. Då ställde jag frågan "Vad har jag för genre i min blogg?", jag skriver väll mest om pluggandet, shopping i mellan åt, inte så stor struktur över det hela. Kanske jobbigt att läsa? Jag vill helst se massor av kort, lite text i de bloggar jag läser, men varför följer jag inte det för? Jag kan skriva hur mycket som helst i bland ju, men i bland måste man.

Jag ska fundera skarpt på vad jag är intresserad av, och vad som är intressant i en blogg som jag tycker. Det kanske är att läsa om olika ungdomars liv?

En sak jag inte vill skriva om är hur mycket jag festar, lägga upp massor av sånna bilder (fast det nu blir lite sådana) Känner mig lite "for old" för det, känns som om man gjorde det när man var 16, nu är det inte intressant längre..

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0