Brandos.se

Underbar dag!

Till lunch blev det faktiskt skolmat, och gud så gott det var! Saknat skolmaten faktiskt, tycker mer om husmanskost än fettiga burgare..

Efter jag ätit lunch blev det en promenad i det underbara höst vädret. Sol och varmt var det, gud så skönt det var!

När jag gått på promenaden, var det dags att börja med matten. Hade faktiskt prov i dag fast min lärare verkade vara lite borta på det. För innan vi började frågade jag henne om hon hade rättat provet jag gjorde förra veckan, och då sa hon att det gick bra fast jag var 1 poäng från G. Men vet ni vad det roliga är? Det var 2 prov i 1, så jag hade bara gjort det ena provet och inte det andra. Så jag hade inte alls fått G-, men det där kom hon på sen och jag med. Så nu är det nästan lönlöst om jag inte får G eller mer på mitt prov, eftersom jag måste ha fått mer än 1 poäng på provet jag gjorde idag.

Basgruppsmötet (Alla 3:or på min skola) var sista lektionen i dag, och det endast basics stuff, som fotografering i morgon (plus utdelning av alla fotolappar) och sedan information om bärbara datorerna. Även var det information om Elevrådsmöte e.tc. Så det gick snabbt, men tyvärr så somnade jag på vägen hem! Aldrig hänt, men någon gång ska det ju vara den första, som sagt.

Bilder från promenaden

Gick runt en sjö, supermys


Och lite skog var det också..


Solen lyste så fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0