Brandos.se

Torsdag

Vaknade precis, men innan jag skriver nå mer tänkte jag bara säga att jag gick på "ljus-partyt" i går och drack lite "GatoNegro" Jätte gott rött vin! Hittade även lite saker, men vem hade glömt plånkan hemma om inte jag? Så smart jag är i bland.

Jag gick och la mig inte allt för sent i går och sen i dag så är jag sådär super trött, hur kommer det sig? När jag slog upp rullgardinen nyss, är det strålande sol ute! Så irriterande, kunde ju varit ute och promenerat hela dagen hittills men jag log och sov, typiskt. Nu ska jag inte låta så negativ, det är ju trots allt min lediga dag i dag plus att det är lönings-dag! Kan det bli bättre? Och såklart är det sol också, perfa!

Ska nog äta frukost snart, men jag är inte hungrig men det är ett måste! Sen ska jag fundera lite på vad jag ska inhandla i dag, skulle vilja åka till en skoaffär men då får jag min styvpappa efter mig som säger "Du har ju redan så mycket skor!". En söt klänning kanske skulle passa till utgången i morgon? Vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0