Brandos.se

Tisdag = Förskyld & Sjuk!

ÅH! I morse när jag vaknade var jag super förskyld och var hur hängig som helst, så jag blev hemma i dag. Så typiskt! Skulle ju ha min redovisning i dag, men jag får ha det nästa vecka eller på WS-tid. Jag hoppas det gick bra för alla andra i skolan i dag bara.

De håller på och asfalterar om precis utanför mig här nu, och vi får hoppas det blir fint. Det kommer nog ta ett tag, och man hör massor av "buller" kan ni tro, så det är bara å hålla ut tills de är färdiga.

Orkar inte skriva mer nu, ska snart lägga mig framför tv:n med en kopp kaffe/té och kika på Våra bästa år.

Kommentarer
Postat av: lina

Krya på dig!

2008-09-30 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0