Brandos.se

Söndag

Kom hem för en stund sen från en helhelg hos syrran i Uppsala, gud så skoj vi hade!

Den "stora" grejen är att jag åkte direkt från skolan till Uppsala, det första jag märker av är att hela tåget är fullt med folk! Jag menar verkligen hela tåget! Fick stå plats bredvid några kontorsnissar/nissor men de var super trevliga, mingla såklart..

Syrran kom o mötta upp mig på perrongen, och vi drog direkt hem till henne. Det roliga är att när vi kommer hem till syrran öppnar hon vinaren (Av 2st) och vi börjar dricka glatt, o så säger hon "Linnea, vi måste fixa oss snart. För allt folk kommer om en halv timma!". Jag tänkte HALLÅ!? Vadå folk? Jag hade inga party-kläder med mig så jag o syrran drar till hennes enorma storaresväska och letar outfit, men till slut tog jag några av mina egna.. Och till slut när vi hade druckit 2 flaskor vin, var det dags att dra ut (Med min fulla syster! Usch säger jag bara!)

Men iaf. jag och syrran gick till Etage, var tydligen 20 år där, men jag kom in iaf. men jag drack inte mycket där och jag lovar vakten höll koll på mig så det var inge fara, är trots allt 18 år iaf.

Vi träffade även lite grabbar, och syrran fick 500 spänn till att köpa dricka för? Men iaf. jag träffade en kille från Åre som hette ? Kommer inte ihåg, ajja men han hade nice dialekt och var trevlig och snäll att prata med.

Lördagen var bara lugn, även så drog jag o syrran på grekisk restaurang, och gud så gott det var! Men DYRT!

Bilder från helgen:


 
 


Kommentarer
Postat av: erik

Haru lust och ge mej nå bra filmtips? ;D

2008-09-07 @ 16:59:16
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

nej ;p vilken som helst :)

2008-09-07 @ 17:25:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

okej :D tack för ditt tips :)

2008-09-07 @ 19:08:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: elisabet

Låter härligt, lycka till med pluggandet!

2008-09-08 @ 15:52:26
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0