Brandos.se

Måndag

Vaknade som vanligt av att min kära mamma kom in och väckte mig runt 6-tiden, och då var det bara att hoppa upp och äta frukost osv. och bege sig till skolan.

Första lektionen skulle ha varit rättskunskap, men läraren som vi har i det är fortfarande sjuk så vi hoppade in på matte lektionen och pluggade matte. Jag förstår faktiskt det nu som jag inte gjorde tidigare, så det känns superbra.

Just nu har vi lunch, och lunchen blev tillsammans med Gustavo, Alex och Carro på grillen här nedanför våran skola. Det var gott som vanligt, men nu känner jag att det har blivit lite väl mycket hambúrgare på senare tid.. Och jag bör nog börja träna lite igen.

Snart har jag matte lektion igen, vet inte om jag behöver vara kvar på hela men jag ska försöka. Vill bara åka hem så jag kan börja med Svenska C-läxorna tills imorgon. (Tal och ordkunskap)

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: jeanny [ DLC ]

fin blogg :)



kika gärna in min och säg vad du tycker ^^

klicka gärna på mobilen i min blogg.



Ha en bra dag :)

2008-09-29 @ 12:32:18
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: Natalie

Kommer John få sin Johan?



Besök min blogg och följ min berättelse om förbjuden kärlek!

2008-09-29 @ 13:02:35
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Jocke

Tittar bara förbi för att lämna ett litet spår din blogg, titta gärna in min. (:

2008-09-29 @ 21:04:15
URL: http://metrobloggen.se/owa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0