Brandos.se

Läggdags

Nu tänkte jag snart hoppa i säng, men tänkte först bara säga att jag köpte mig en underbar naturvit stickad kofta i dag. Och inte så farligt dyr var den heller, och ack så mysig och skön den var.. Min nya favvo tröja. Får lägga upp bild på den i morgon eller något, om jag hinner i morgon snarare gör jag det för det är massor av plugg i morgon..

Det är såhär att jag har Svenska C ordkunskap och även ska jag plugga inför mitt tal jag ska hålla på tisdag, och jag har ingen aning vad jag ska hålla tal om.. Jag får väll drömma om något tal, och skriva som en galning i morgon! Det är det enda alternativet så det här kommer gå vägen.. För jag har inga kreativiteter just nu känns det som. Jag är i helt andra banor, tänker på en viss kille..

God natt, sov så gott! //Linna


Bildbevis på att jag KAN sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0