Brandos.se

Hemma igen

Nu är jag hemma igen från min tripp till danderyd. Jag färgade ju håret på E, men det såg bra ut iaf. när jag åkte men man vet aldrig hur det ser ut när det är torrt!

Har även pratat med syrran om morgondagen, att vi ska gå på grekisk restaurang nån dag Fredag eller Lördag får se.. Men iaf. ska bli så himla roligt att äntligen få träffa henne igen =) Me lie* se massa kort från hennes tripp till Holland också. Men det som inte ska bli kul är att ligga i hennes typ 80 cm breda bäddfåtölj får nog flirta till mig och sova bredvid syrran i hennes otroligt mjuka säng. Men iaf. ska ju åka till uppsala (dit syrran bor) direkt efter skolan i morgon och komma hem på eftermiddagen på söndag, så vi får se hur mkt bloggning det blir. Syrran har ju bärbart internet och dator men man vet ju aldrig vad systrarna hittar på för sattyg som sagt.

Nu ska jag fixa mig för kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0