Brandos.se

Helgplanerna är..

Eftersom det är helg om endast några timmar (när jag slutar skolan ca. 15.10) så tänkte jag skriva lite vad jag ska pyssla med i helgen.

FREDAG
Direkt efter skolan ska jag åka ín till stan, och möta upp min syster som kommer direkt efter hennes skola från uppsala. Vi ska troligtvis kika efter en blomma för vi ska på tjejmiddag senare. Lite över 17.00 går haninge tåget vi ska med, och åka mot haninge och spendera kvällen där. Vi ska även sova över där.

LÖRDAG
Blir nog en lugn sådan, och sen såklart ska jag åka hemåt under eftermiddagen. Jag vet inte ännu om det blir några festligheter, troligtvis kommer jag att plugga inför mina 2prov/ 3 inlämningar nästa vecka.

SÖNDAG
Skulle troligtvis till en kompis i danderyd på hudvårdprodukt-party, men det blev inställt så jag har luckor under söndagen. Men jag tänkte iaf. ta och träna lite och jag blivit frisk från min förskylning.

HA EN BRA HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0