Brandos.se

God natt!

Äsch, det blev visst inga kort här i dag från min shoppingtur i går. Så det får vi ta nån annan dag! För jag älskar verkligen mina nya "Donna girl" skor.. Shit! I love them for real!

Nej, nu är det dags att sova lite så man orkar upp i morgon. I morgon är jag ju ledig men jag har saker att göra iaf. kan ni tro.

Det här ska jag pyssla med i morn:
- Vakna duscha och bla bla sånt
- Kika mejlen och se om polismyndigheten har svarat på mitt mejl
- Plugga matte några timmar
- Träffa Eliz och färga hennes hår
- Ringa syrran och höra om hon fick in pengarna jag förde över till henne
- Packa för jag ska åka till syrran direkt efter skolan på fredag
- Träna (om jag hinner & orkar)
- Såklart ska jag ha "min egna tid" framför tvn med coffee och kika våra bästa år som alltid!

Ajja! God natt gott folk..

Ps. Känns som om jag varit på dåligt humör de senaste timmarna vet dock inte varför.. Får sova bort den deprisionen isf. .Ds


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Hoppas du är på bättre humör idag.

2008-09-04 @ 09:18:13
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0