Brandos.se

God morgon Torsdag!

Då har torsdag äntligen kommit, och jag är ledig eller är jag?
I går kväll innan jag gick och la mig, hyffsat sent för jag snacka med några vänner sa min klasskompis att jag inte alls var ledig. Men jag får höra mig för när min handledare kommer tillbaks på Måndag, måste kunna trixa lite med det där eftersom jag bor så långt bort och uttnyttja den här dagen den här terminen.. Annars tror jag att jag tröttnar lättare på skolan, och det vill jag ju inte!

Men iaf. vaknade för en stund sedan av ett mess från Eliz, hon somnade såklart i går kväll när jag skicka ett till henne och hon svara nu på det. Alltid mysigt att vakna till ett mess...

Nyss kom min styvpappa in i mitt rum och frågade "Vill du ha kaffe?" Kan man säga nej? NEJ!
Han är sjukskriven i ca. 3-4 veckor nu (kommer inte exakt ihåg) för han opererades i tisdags för åderbrock.
Så nu har man han hemma hela dagarna, men han är ganska zombie aktig och stel så han ligger mest.. Men rör lite på sig då och då, som nu så gick han ju ner och gjorde kaffe åt oss.. =)

I dag blir det plugg iaf. Matte, Rättskunskap och Svenska. Tänkte även gå och köpa så jag kan slinga mitt hemska hår! Nu börjar utväxten (som inte är slingad) komma fram och det ser ut som om jag har 3-färgat hår! Skolfoto på onsdag så det måste fixas!

Mitt blonda hår är ett minne..


Kommentarer
Postat av: Malin svensson

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

2008-09-18 @ 11:13:44
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0