Brandos.se

God kväll & bild dags!

Hej bloggen!

Jag har inte varit så värst aktiv här på några dagar nu, men det är för att jag har annat att göra uppenbarligen. Men iaf. så har jag fått lite bilder av en vän och de bilderna är från nån helg sen. Ja, det är ju så att folk är lite sega på att skicka över kort.. Men det förstår jag för man orkar inte skicka samma kort till flera styckna hela tiden.. Likaväl att lägga upp bilder här på bloggen, det är ju nästan dubbelt så jobbigt iaf. om blogg.se segar!

BESKRIVNING AV BILDERNA: Den här dagen som korten kommer ifrån, hade vi årets sista grillfest nere vid vattnet.. Supermysigt! Vill bara ha sommar igen, älskar grillpartyn med er gullungar!
Solnedgången



Här har vi bild på Ludde, Nyby, Jag, Rickard (B1) Krille & 2 brudar



Jag och Krille & de 2 brudarna igen



Jag och Nyby langar "posen" ? (NOT)



Här har vi girltalket! Jag minglar på som vanligt med brudarna..



Jag igen



Jag igen

Det var iaf. lite kort alla kanske inte var världens bästa men det var kort iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0