Brandos.se

Eliz har åkt hem nu..

För en stund sedan gick jag med Eliz till stationen, för hon skulle hem. Jag är ganska seg och trött nu för vi har suttit och pratat en hel del ikväll, om allt möjligt faktiskt.. Men såklart mest om killar. Det är ett stort frågetecken faktiskt just "killar", man förstår sig inte på de för fem öre, men det är nog det som är meningen. Killar säger nog de om tjejer också.. Men ändå, åh!

Eliz, är ju på g inåt stan nu och det känns hur läskigt som helst. En tjej, ensam i storstaden, mitt i natten.. Usch, hoppas hon kommer hem välbehållen iaf! Har kontakt med henne via sms iaf. och hon sa att det var några killar som höll på och snacka med henne oså men det var tydligen lugnt nu.. Så vi får hoppas att det fortsätter så.. För jag vill att ingenting ska hände henne!

//Linna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0