Brandos.se

Dilemma plus dags att sova!

Jag blir snart tokig! Och det är p.g.a. att jag är lite nervös inför i morgon, ska ju som sagt ha orientering på idrotten.. Och tänk om man tappar bort sig i skogen? Det kommer jag nog inte göra (För jag är kanon bra på att läsa kartor) men tänk om, det är ju fredag i morgon! Och jag ska skynda mig hem för att duscha, fixa i ordning mig och åka till Fridis sen och fira henne.. Tänk om jag inte kommer hem förns 18-tiden, då är jag hos frida förns 21-tiden? Då kanske de har dragit ut redan.

Tänk positift! Nu ska jag tänka positift, och göra morgondagen till det bästa som går. Om jag kommer bort mig i skogen, kan man alltid ringa min lärare eller någon annan eller så ser man till att ha en partner och gå med som är bra på att hitta (Som g-killen).

Har inte bestämt mig dock om att följa med tjejerna ut i morgon, för det är en jätte tråkig klubb de ska på! Varit där en gång, aldrig haft tråkigare i hela mitt liv. Men jag kanske går ut, och då gör jag det för min tjejkompis som fyller år för det är nog hon som bestämt ställe. Snällt va? Jag är lite snäll trots allt, tror jag.

God natt på er iaf.! Mamma och min styvpappa ska vara hemma och glassa i morgon, så ingen kommer väcka mig som vanlig.. Kommer säkert försova mig i morgon, och må dåligt av det. SLUTA NU! Okej, jag får sluta nu.. Älskar fredagar som sagt..

//Linna

Kommentarer
Postat av: clara

hoppas du får en bra dag §

2008-09-26 @ 02:42:25
URL: http://clarasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0