Brandos.se

Dags för "raj-raj" fredag!

På idrottslektionen var det orientering, det var faktiskt jätte skoj att springa runt i skogen och följa en karta. Men vi alla gick med läraren, så det var inte så svårt. Men nästa vecka ska vi ut i skogen själva (i par) och leta "stationer". Kommer nog blir riktigt roligt. Härlig klass också!

Nu är det iaf. tid för "raj-raj" fredag! Och såklart är kameran med.
Ska hem till Ludde och inte till Anna, ändrade planer.. Men får se vart man hamnar, som sagt man vet aldrig med mig.

Eliz skulle åka från Danderyd vid 18.40 men såklart var bussen försenad! Och hon var tvungen att ta bussen efter, så nu är allt pannkaka med tider och shit. Så nu snart ska jag dra i väg till tåget och bege mig och träffa Eliz och sen hem till Ludde.

Älskar fredagar! Speciellt när det är sådär hemligt vad man ska ha för sig. I bland är det bra härligt att inte veta! Då är man spänd för vad som kommer hända och ske.

Hinner tyvärr inte lägga upp några bilder, för jag måste skynda mig.. (Som vanligt!) Har haft sisodär 3-4 timmar på mig att duscha, diska, sminka mig, fixa håret osv. men såklart är jag ute sent. Så nu måste jag springa till tåget! (I stort sätt iaf.)

Ha en jätte bra Fredag kväll! Och helg för den delen också..
// En glad Linna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0