Brandos.se

Dags för packning

Eftersom jag ska till skolan vid 7.15 hinner jag inte packa i morgon bitti, så det måste jag ta och göra nu.

Hm. Vad tros man kunna behöva på 2-3 dagar tro?
Festoutfit
Mysoutfit
Nattkläder
Massor av underkläder
2 par skor
Och smink och hudvårdsprodukter.

Hm. Det kanske blir lite väl mycket? Eftersom jag ska ta med allt till skolan innan jag åker Tar alltid med mig för mycket!

Nej, dags att packa på riktigt nu!

Juste! Ringde syrran och hon sa att de i hennes korridor ska ha fest i morgon, så vi får se hur mycket man kan sova i morgon när de andra härjar? Eller självklart, systrarna arvidsson är med.. Träffat hennes korridorsvänner ett ex antal gånger, och de är super trevliga =) Så det ska nog inte bli några som helst problem med det här, snarare roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0