Brandos.se

Dags att sova

Nu ska jag ta och sova, för jag är sjukt trött.. Jag vet inte men jag sov inte så många timmar i natt, och det nästan helt otroligt att jag inte sovit hela dagen som jag brukar göra om jag sovit lite under natten. Slår vad om att jag inte kommer somna när jag äntligen tagit mig till sängen och skall sova. Men man kan ju alltid hoppas att man sover och är utvilad för morgondagen.. För i morgon är det plugg-dags och det är grymt mycket plugg.

PLUGG INFÖR NÄSTA VECKA:
Måndag: Rättskunskaps inlämning
Tisdag: Matte B prov och Svenska C inlämning referat och miniutredning
Onsdag: Administration prov

Mycket på en och samma vecka, får plugga lite i taget och dela upp det med lite raster osv.

Sov så gott iaf! //Linna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0