Brandos.se

Precis kikat Desperate housewives

Nu har jag precis kikat på DH, men va har hänt i den här serien tro? Nu är det plus några år, pang puff liksom, men tycker faktiskt ändå om serien.. Vet inte men hon som spelar Gabrielle är så söt, och det händer alltid massa roliga saker.

Kika även på Ugly Betty i dag, himlans tv tittandes på mig i dag va? I bland behöver man det faktiskt, har t.ex. inte varit inne på msn, bara haft min mobil (och bloggen så klart) som kontakt via mig i dag. I bland behöver man inte vara tillgänglig hela tiden, att kunna sätta av mobilen är bra? Men nödvändigt? I bland inte, man behöver ju inte svara om någon hör av sig? Men man känner naturligtvis att man måste!

Dags för duschning plus lite AA-avsnitt, för jag såg ju tyvärr inte alla senast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0