Brandos.se

Pluggsöndag

Jag säger bara "Pluggsöndag" för i dag har jag hunnit med en hel del faktiskt, helt otroligt igentligen.

Har bl.a. pluggat matte som en galning, och jag har skickat in inlämningen av projektarbetet. Även har jag skrivit lite på Samhälle B inlämningen som ska in på fredag nu måste jag bara fylla på lite om Sverige sen är jag klar. ¨

Så nu får det faktiskt vara bra för i dag, tycker jag! Ny vecka i morgon och nya tag i skolan. Har testet i rättskunskap i morgon på morgonen, så det ska bli roligt älskar verkligen rättskunskap så vi får hoppas jag får alla rätt på testet.. Så man kan få ett bra betyg i rättskunskap också! Vore riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0