Brandos.se

Nästan klar..

Skrev ju en dagens planering tidigare i dag, och jag har faktiskt hunnit göra en hel del. Plugget gick ganska enkelt, och snabbt för det var bara att skriva lite.. Har endast stora uppgifter som ska in i slutet av höstterminen, så det är bättre att skriva lite varje dag än skriva hela arbetena direkt, tycker jag.

I stället för att städa, dammsuga, byta sänglakarn osv. blev det att jag möblerade om i mitt rum.  Det var jätte stökigt i mitt rum ett tag, men nu har jag fixat upp det också. Så nu är det super fint, och rent.

Min mamma ska snart på hennes gympa, får dåligt samvete eftersom jag inte följer med henne. Men det kanske blir en promenad lite senare efter middagen om det såklart inte ösregnar ute!

Rensa garderoben har jag inte gjort och ska nog inte göra i dag, för det blir alltid så stökigt i rummet.. Och det känns ganska onödigt nu när det är så fint. Så den stryker vi!

DAGENS PLANERING:
[X] Titta på Våra bästa år, äta frukost
[ ] Rensa i garderoben
[X] Städa/Byta säng lakarn
[X] Plugga Matte B/Administration/Svenska C/Rättskunskap
[ ] Träna eller ta en promenad

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0