Brandos.se

Måndag = Möte & Shopping

Kom nästan precis hem från en dag med möte och shopping. Varit en ganska lugn dag, men varit super trött från början tills nu. Men jag överlever allt iaf.

Åkte direkt till Eliz efter mötet i Solna, och var där en stund. Ritade lite teckningar med hennes systerson och åt lite. Sedan begav vi oss direkt in till stan och på jakt efter lite blandade saker.

Naturligtvis kommer jag hem med något som jag inte skulle ha, så typiskt. Men gud så söt den är.. Det är en mysig mysdress mörkblå, från CUBUS shit Me Love!

Ingen är hemma nu, så det är ganska skönt, men snart kommer Mamsen hem iaf. från hennes gympa som hon är på (I stort sätt varje dag Mån-Tors)

På Torsdag är det kryssning som gäller, och jag tror det kommer bli super, eftersom det är ungefär samma folk som åker som åkte till Trollhättan och vi hade ju skoj i trollhättan så varför inte på kryssningen också? Men som sagt "Den som lever får se"..

Love /Linna

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha det så kul på kryssningen =)

2008-10-27 @ 19:16:13
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0