Brandos.se

Lördag

Hej hej bloggen!

I går var det stressigt, kom hem från skolan ganska sent och då var det bara att slänga sig in i duschen och fixa sig och åka.. Så i går var jag hos min kompis Ludde, och där var även bl.a. matte, niklas, eliz, jossan, sabs och emily m.fl det var ganska trevligt.. Men många var as packade, men det var skoj iaf. Satt och pratade en hel del med Ludde såklart och även med Eliz och Jossan.

Kom hem vid 6 i morse, och då var det bara raka vägen till sängen och sova. Sov länge i dag, och gud vad skönt det var! Så nu är jag riktigt utvilad. Så vi får se vad jag hittar på i kväll.

Bilder från gårkvällen:

Jag och Ludde, alltid lika roligt för han hatar att va med på kort!


Jag och Jossan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0