Brandos.se

God morgon!

"God morgon" kanske inte är direkt det rätta ordet just nu, för många har nog hunnit äta frukost och även lunch. Men inte jag dock, eftersom jag är ledig i dag från skolan. Eller s.k jag pluggar hemifrån.
Så jag vaknde bara för en kort stund sen, och har inte hunnit äta någon frukost än. Men ska nog ner snart och äta den, börjar bli lite småhungrig iaf.

DAGENS PLANERING:
[ ] Titta på Våra bästa år, äta frukost
[ ] Rensa i garderoben
[ ] Städa/Byta säng lakarn
[ ] Plugga Matte B/Administration/Svenska C/Rättskunskap
[ ] Träna eller ta en promenad

Det är nog dags att sätta i gång snart om man ska hinna med allt..

Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Bra med dagens planering !

Ska nog börja med det också.. Have a nice day ! ; )

Hälsn. Annki

2008-10-02 @ 12:49:55
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0