Brandos.se

Därför ska man inte planera!

I dag var det första dagen på länge då jag planerade min dag, alltså skrev den.. Men nu kom jag på varför man inte ska planera sin dag, för det är ju så att man inte hinner med allt.. Men som sagt det är en "plan" inte ett måste-göra-lista eller som-skall-göras, utan endast en plan! Nu blev det kanske lite mycket där, men kortfattat.. Strök en grej till:

DAGENS PLANERING:
[X] Titta på Våra bästa år, äta frukost
[ ] Rensa i garderoben
[X] Städa/Byta säng lakarn
[X] Plugga Matte B/Administration/Svenska C/Rättskunskap
[ ] Träna eller ta en promenad

Förstår ni vad jag menar? Ser så himla tråkigt ut att stryka det man inte hunnit med, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0