Brandos.se

Dags att sova!

Ska upp kl. 6 i morgon (eller i dag) om ca 6 timmar, och därför måste jag rusa i säng nu DIREKT!

Känns inte som om det är Fredag i morgon, men det är det! Wii! Får se vad jag sysselsätter mig med då, en gammal klasskompis Peter ville hitta på något ta några bärs eller två. Men sen har vi karlen José som ville ut på krogen och ses, och sen har vi några till men vi får se hur jag gör i morgon. Kommer nog ändå sluta med att jag somnar klockan 20 (8) på kvällen och sover till Söndag morgon..

Sov så gott! Hoppas inga mardrömmar förekommer..

Kommentarer
Postat av: Valentine

Haha aa visst är han söt :D Du var grymt vacker måste jag säga :-)

2008-10-03 @ 08:32:32
URL: http://vantee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0