Brandos.se

Dags att sova

Ärligt, så vet jag inte vad jag har gjort hela kvällen i dag eller snarare hela tiden sen jag kom hem från stan.. Och ändå är klockan så pass mycket som tjugo i ett på natten, varför har inte jag hoppat i säng tidigare tro?

Tänkte iaf. hoppa i säng nu och möjligtvis sätta klockan på ringning när våra bästa år reprisen är i morrn vid 7-8 tiden men det får vi se helt enkelt..
Har inte hunnit skriva sammanställningen i dag av mötet, så jag får ta och göra det i morgon och på onsdag tills jag blir klar, så jag har det gjort sen när jag åker på torsdag. Alltid skönt att ha gjort allt som skall göras.. (i tid)
Sov så gottans! //Linna

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jo jag ser det ja :) ser urmysig ut! Den skulle jag lånat nu när jag mötte kylan på väg till jobbet.

Tack detsamma - ha det gott du med :)

2008-10-28 @ 07:59:18
URL: http://feed.blogg.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0