Brandos.se

Tisdag - Vilken startpådagen!

God middag gott folk!

Gick upp som vanligt, och jag kunde inte ana vad som väntade mig i dag kan man ju säga,,

Det var såhär att jag gick hemifrån 7:15 och kom till skolan inte förns 10:30,  jo tog lite mer än 3 timmar för mig att ta mig hit..Så himla irriterande?!

Men vad ska man göra? Pluggar just nu Svenska C iaf, och skriver lite på mitt tal som jag ska hålla om 2 veckor. Talet handlar om att man ska framföra ett segertal när man blivit statsminister.. Ska faktiskt bli roligt, men vet inte vad jag ska rikta mig in på riktigt.. Funderar på "trygghet i samhället", för vem vill inte ha ett tryggt samhälle? Ja, jag är19 år, men det spelar väll ingen roll? Vill ju inte bli misshandlar för det, för att jag möjligtvis är på fel plats vid fel tillfälle eller att man ska köpa mat o råkar tappa lite kronor på golvet liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0